Saturday, March 31, 2012

Glade fiberfantasier

Formiddagen blev brugt på at vinde noget af det garn, som jeg købte på sidste weekends

strikkefestival på Grötö, mens jeg fantaserede om hvad det skal bruges til. Dette smukke garn fra Vickevira tror jeg skal bruges til et hæklet tørklæde, så man rigtigt kan se farveskiftet i garnet. 

Den gamle garnvinde kom rigtigt på arbejde, og Fiber-katten holdt øje med at alting blev gjort ordentligt. Eller også er hun bare utilfreds med, at hun ikke længere kan sove i garnet, hvad hun har sneget sig til at gøre de sidste dage. Det må hun ellers ikke, men det hindrer hende ikke i at forsøge. Man er jo sin egen...

Men nu er det slut med 'vinderiet' for i dag, og jeg vil gå på jagt på Ravelry efter mønstre, der kan passe til dagdrømmeriet - og så tror jeg det er på tide, at jeg får fundet strikkepindene frem! 

No comments:

Post a Comment