Sunday, May 12, 2013

Gør-det-selv-fødselsdagsgave!

Det har været den hyggeligste formiddag længe. Jeg har haft alt mit bomuldsgarn ude, og så har jeg lavet dunter i størrelsen 2-5 gram i alle regnbuens farver. Det har været svært at vælge. Og sjovt! Meget sjovt. Nogen gange kunne en ny farve i bunken få hele bunken til at skifte totalt karakter.



Og hvad skal dunterne så bruges til? Jo, der er to fødselarer, der får sig en 'gør-det-selv-fødselsdagsgave' i form af dunter og så en opskrift på grydelapper fra Anne-på-landet. Forhåbentlig vil fødselarerne synes det er en sjov gave og lade sig inspirere til at lave nogle fine grydelapper. Og jeg håber på at få lov til at se dem, når de er færdige, for de bliver garanteret helt vildt flotte og helt vildt forskellige - og det er jo det sjove ved Anne's grydelapper. De er altid fine.


Til sidst - inden jeg smutter til fødselsdag - skal I lige se min dygtige hjælper denne formiddag, Ib. Dette billede er taget to sekunder inden hun stak af, møgfornærmet, fordi jeg tillod mig at fotografere hende. Hun var ellers lige igang med at slås mod det 'farlige garnnøgle' og rullede rundt i den vildeste kamp, men brød sig altså ikke om at blive fotograferet i dag. Hun er blevet en rigtig teenager-kat, der bestemt har sine egne ideer om hvad hun vil - eller ikke vil.... 
Men hun kan altså også glemme at hun er næsten voksen og blive ret killingeagtig, når det lige kommer over hende (= der er garn i nærheden). Sød og sjov.... :)

God weekend!


No comments:

Post a Comment