Wednesday, May 1, 2013

Tidligt hjem

Det har været en dejlig dag i dag. Godt nok er det på en måde lidt trist og sørgeligt at være med til at pakke den arbejdsplads ned, som jeg har haft de sidste otte år, og som jeg har været glad for. Men der er også noget godt ved det. Der bliver ryddet op - både sådan lavpraktisk med at putte ting i kasser og smide nogle andre ting ud - men også på det mentale plan. Det sidste er godt for mig. Og på mandag venter der en helt ny start...

Lidt tidligt hjem kom jeg også. Det var rart til en forandring. Jeg nåede både at nyde solen lidt, mens jeg vandede blomsterne i krukkerne på terrassen, nursede bierne (som bare har travlt! Jeg glæder mig til om en måneds tid, når forårshonningen skal høstes!), plukkede mælkebøtter til kaninen, var i drivhuset og kiggede til alle udsåningsplanterne og sådan bare nød at være tidligt hjemme, og at solen skinnede! Det er lige til at blive glad af!

Nu skal der strikkes lidt på pakkekalender-strømperne. I køkkenet bedømmer de øl til DM i håndbryg. Måske de finder en danmarksmester i aften? På førstesalen spilles der computerspil - og her i sofakrogen hygger vi os med hver vores computer og en blanding af bøger og strik. Jeg tror, aftenen bliver lige så god som dagen var!




(Det er ikke nemt at fotografere sine egne ben! Næste gang låner jeg en teenager til model!)

No comments:

Post a Comment