Sunday, June 16, 2013

Ib er utilfreds

Jeg tusser rundt i haven i mine egne tanker bevæbnet med et kamera på jagt efter et bi-motiv. Pludselig dukker hende Ib op....
 Hvad laver du? spørger hun....

 Nå - noget med bier. Det er da dumt. Det gider jeg ikke....

Du skulle tage og komme over og nusse mig i stedet... her er rart her i skyggen!

Jeg er ikke i tvivl om, at Ib er utilfreds med mig. Den der måde, som hun dukkede op foran kameraet - for så at sætte sig demonstrativt med ryggen til mig og lige akkurat uden får rækkevidde. Og nu ligger hun og holder øje med mig, mens hendes hale slå små slag af irritation. Jo, jeg er upopulær lige nu...

Mon det hjælper på min popularitet, hvis jeg fylder madskålen op?  

1 comment:

  1. Ib har et stykke arbejde foran sig, før hun har fået opdraget dig, men det lyder til, du er på vej ;)

    ReplyDelete