Saturday, June 29, 2013

Udsigt til en eftermiddag med det uendelige tæppe

Det var en hård uge med alt for meget arbejde og alt for lange arbejdsdage. Jeg nåede hverken det ene eller det andet af mine planer for ugen. Men sådan er der jo nogle uger der er. Der skal bare helst ikke være for mange af dem. Men i dag har jeg sovet længe og nydt det er lørdag. Pyjamas-lørdag! Siddet med morgenkaffen, og både avisen og computeren og surfet yndlingsblogs og hvad der nu ellers dukker op, når man har god tid sådan en lørdag morgen.

Om lidt pakker jeg det uendelige tæppe sammen og cykler mod det sydlige Rødovre. Jeg skal forbi centeret og se om de har fået nye tekstilfarver hjem, for jeg har igen fået en trykklods af min søde kollega, der skal afprøves. Det er altid dejligt med nyt legetøj!



Og måske kommer jeg også forbi en garnforretning... Men det egentlige mål for turen er en eftermiddag i godt selskab sammen med søde strikkere, rabarbertærte og så altså det uendelige tæppe.
Jeg glæder mig til at hækle og snakke og slappe af hele eftermiddagen. Jeg trænger...

No comments:

Post a Comment