Tuesday, July 30, 2013

Den hemmelige hule

Jeg har flere gange oplevet ikke at kunne finde iblingerne. De har slet ikke været på nogen af deres sædvanlige gemmesteder - og de kan forsvinde i noget, der føles som i timevis... Det har undret mig meget hvor i alverden de har gemt sig, og jeg har forsøgt at finde dem flere gange uden held.

Men nu tror jeg, at jeg har fundet deres hemmelige gemmested. Jeg nåede nemlig lige at se halen af Halfdan, der var på vej ind bag Frigg's gamle karlekammerskab. Et sted jeg ikke troede nogen killing ville kunne komme ind, fordi der kun er ganske få cm mellem skabet og væggen...



Og surprise! Samtidigt dukkede Vincent frem fra den anden side af skabet. Han ser ret glad og veltilfreds ud.
Og nu jeg kigger efter, så kan jeg også se at et af bagstykkerne på skabet er faldet ned, så de små banditter kan åbenbart krybe den vej ind i selve klædeskabet og gemme sig i Friggs tøj. Det er sikkert alletiders lune, bløde, fredelige og meget hemmelige hule de har sig der.

Sådan en hule burde alle egentlig have sig....

No comments:

Post a Comment