Tuesday, August 13, 2013

Minka's kasse

Nu hvor begge iblingerne har forladt Friggs trygge værelse og i stedet farter rundt i hele huset og haven, så er det blevet meget sværere at finde dem, når de gemmer sig. Der er pludselig blevet mange flere gemmesteder, der skal kigges igennem, når man synes der har været for stille for længe...

De sidste dage har de ind i mellem været væk i timevis af gangen. Der har været helt stille både ude og inde. Jeg har undret mig, men jeg har tænkt at så længe, at Ib tog det roligt, så var de et eller andet sted i nærheden og jeg behøvede ikke at bekymre mig.

Nu har jeg så fundet slynglernes nyeste gemmested.  
De har simpelthen overtaget 'Minka's gamle kasse'. I køkkenet hos min mands morfar stod en brændekasse. I den kasse boede gravhunden Minka. Nu står kassen i vores køkken/alrum/stue og bruges egentlig til at have tæpper i. Og nu altså også iblinger.
God dag til alle Jer, der læser med! :) 

2 comments: