Tuesday, August 27, 2013

Tryk 2

Jeg havde gang i at trykke med mine nye trykklodser for et par uger siden, men jeg blev ikke rigtig tilfreds med resultatet. Trykket var ujævnt, og der var et eller andet ved det, der irriterede mig, uden at jeg kunne sætte ord på hvad. Skoene kom til at stå.   
Så besluttede jeg mig for at trykke endnu flere blomster på dem - simpelthen fordi at et eller andet skulle der ske med dem, hvis de nogensinde skulle blive brugt til andet end at samle støv!

Jeg blev ret godt tilfreds med de ekstra blomster, så det andet par sko fik også 'hele turen' nu jeg alligevel havde gang i trykket.

Nu skal farverne fikseres, og så venter der mig en aften eller to med at brodere i forskellige kontrastfarver. Det glæder jeg mig egentlig lidt til. Det er hyggeligt, og så er der noget næsten meditativt over at sidde og brodere 'frihånds' - og planen er at der skal leges med mange og stærke farver. Der er bare lige en arbejdsdag, der skal overstås først! :)

4 comments:

  1. Glæder mig til at se dem færdiggjort :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det gør jeg også, Lidka. Og til at sidde og brodere på dem sådan lige så stille! :)

      Delete
  2. Replies
    1. Tak, Kerstin! Jeg synes også at de endte med at blive gode. Og jeg tror at lidt broder vil gøre dem endnu bedre faktisk. :)

      Delete