Thursday, April 5, 2012

Spirer!

Der er forår i luften i dag, og det er dejligt. Solskin, ikke en sky på himlen og de sidste dages blæsevejr er endelig væk. Selv i vindueskarmen er der forår nu! 







Det er ikke mange dage siden at jeg såede frøene, så jeg var ret forbavset, da jeg i morges fandt ud af, at der allerede var flere spirer. Jeg havde sat bakkerne i 'kuvøser' - dvs klare plastikposer, der blev 'pustet' op og holdt sammen med elastiker, så de ikke klaskede ned på jorden - og så hen i en vindueskarm med godt med lys. Det har virket! 7 fine spirer - og flere på vej - på 6 dage. 

Om lidt går turen ud i solskinnet. Jeg skal klippe lavendler ned og plante et par enkelte planter ud - men mest bare nyde det dejlige vejr, mens det er her. Det er dejligt at have ferie...

No comments:

Post a Comment