Wednesday, November 13, 2013

Julegodtegarnet pakkes

I weekenden pakkede jeg det sidste plantefarvede garn. Noget skulle have labels på og sendes til Bornholm, hvor Heidi vil finde gode hjem til det. Andet skulle bare i kurve og venter nu på at blive strikket til julegaver og den slags. For sjovs skyld tog jeg billeder af kæmpekassen undervejs. Det var simpethen sjovt at se de forskellige farvekombinationer... 




De næste billeder er 'af mit eget' garn. Altså det, der skal bruges til diverse vanteprojekter og den slags. Jeg håber sørme min familie kan li' røde og gule farver! :)


Garnet til højre er 'vantegarnet'. Garnet til venstre skal jeg se om ikke jeg kan strikke huer af. Det er blødt, totrådet og sådan lidt 'loddent' i det. Jeg tror det vil give dejligt varme huer, der ikke kradser.... Jeg skal bare lige have fundet på et passende mønster!

God onsdag til Jer! :)

3 comments:

  1. Replies
    1. Tak - jeg er også rigtig glad for det. Og nu håber jeg bare at det bliver solgt, så jeg har en god 'undskyldning' for at farve mere! :)

      Delete