Tuesday, June 19, 2012

En anden slags snoninger

Når man har teenagere i huset sker det at ens ting bliver lånt. Og nogen gange forsvinder ting også. Det sidste har selvfølgelig ikke noget med teenagerne at gøre, men skyldes sikkert nisser eller noget. Man skal i hvert fald ikke give teenagerne skylden for forsvundne ting, for det ville jo være både urimeligt og unfair og helt forkert.
Så når min ipod's høretelefoner forsvinder, så er det fordi nissen har taget dem... Men nu skal det være slut, så jeg har gjort mine høretelefoner let genkendelige og helt unikke. Og i en farve, der matcher ipod'en. Lidt nørdet er man vel....





2 comments:

  1. Smart smart - præcis det samme problem har jeg og jeg er også teenageramt - måske jeg skal låne din ide:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Du låner bare løs! Jeg slog seks masker op til min, men kunne nok have nøjes med fem. Jeg har egentlig lyst til at lave en mere, men den skal så være i striber. Det tror jeg kunne være flot. :)

      Delete