Tuesday, July 30, 2013

For pokker!

Åhh, jeg er sådan lige momentant blevet træt og sur og vrissen og ku' måske godt bande lidt højt. Eller sparke til noget. Jeg skal ned til Lidka og plantefarve i eftermiddag (jeg er stadig på jagt efter en plante, der kan farve grønt), og jeg har derfor alunbejdset fire fed garn, der skal bruges til det. Og da jeg så skulle have dem op af gryden, så havde to af dem filtret sig ind i hinanden - og det ene af dem er nu totalt sammenfiltret og 'ubrugeligt'....


Gemalen har foreslået, at jeg da bare kan smide det ud og ikke skal bruge tid og energi på det, men det synes jeg på en eller anden måde er forkert. Måske bliver jeg sådan lidt stædig og husmor-økonomisk/økologisk og tænker at garnet ikke skal gå til spilde. 

Måske løsningen bliver at jeg farver 'kludderet' sammen med de andre fed garn - og når det er færdigfarvet og skal vindes op, så køber jeg et par plader chokolade og indstiller mig mentalt på en eftermiddag med udkludring af garn som eneste aktivitet? Sammen med lidt god musik og rigeligt chokolade kunne det måske (næsten) blive en hyggelig eftermiddag?  

No comments:

Post a Comment