Tuesday, December 10, 2013

Aarhus

Forrige weekend gik turen til Aarhus. Anledningen var en vens fødselsdag, men i stedet for at drøne frem og tilbage som vi ellers plejer, så lod vi ungerne være alene hjemme og tog denne gang en ekstra overnatning i Aarhus og fik sådan en slags kærestetur ud af det. Det var stærkt vanedannende at kunne sove længe og bagefter at tulle rundt i byen og se på voksenting af den slags, som selv store børn ville kede sig ihjel over. 

Og der var mange ting at kigge på. Lige fra grafitti til anderledes julebukke, knap-smykker og skønne keramik ting (Jeg fik desværre rystet de fleste keramikbilleder! Jeg må have rystet på hænderne af bar' begejstring! Men prøv at se Trine Tofts muffelbrændte heste her. To af dem bor nu hjemme hos mig. :)) 





Nå ja - og så var jeg også på besøg hos Tøndering strik... der er godt nok meget dejligt garn der.... Jeg havde egentlig pålagt mig selv et garn-indkøbs-forbud (grundet penge- og pladsmangel!), men havde absolut ingen selvdisciplin og kom derfra med både garn og opskrifter. Så nu er jeg nødt til at få gjort nogle af de ufærdige projekter færdige, så jeg igen kan åbne skabene i gangen uden lavinefare.... Godt det snart er juleferie!
Vi fandt også en Vinyl Rock Cafe med virkelig mange fine gamle lp'er. Der var vi også nødt til at gøre holdt. Og pludselig var dagen gået, og vi havde kun nået en brøkdel af hvad der stod på 'ønskelisten' over ting vi skulle se eller gøre. Men så er der vel ikke andet for end at vi må på 'kærestetur' til Aarhus en gang mere?

No comments:

Post a Comment